TO JEST ARCHIWALNA STRONA BIP URZĘDU GMINY W OSIEKU
Z LAT 2002-2019

link do zawsze aktualnej strony BIP: bip.gminaosiek.pl


aktualności

Wszystkie zainteresowane osoby mogą zapoznać się z treścią podjętych uchwał w pok. nr 9 Urzędu Gminy w Osieku od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 lub na stronie BIP w zakładce uchwały



Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie od 1 stycznia 2002 r. ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198), mamy przyjemność przedstawić Państwu demonstracyjną wersję Biuletynu Informacji Publicznej dedykowaną dla gminnych jednostek administracji samorządowej.

Prezentowane rozwiązanie Biuletynu składa się z części informacyjnej, ogólnodostępnej dla wszystkich zainteresowanych petentów, oraz z panelu administracyjnego dostępnego jedynie dla uprawnionych osób zajmujących się redagowaniem BIP w danej gminie.

Opracowując podmiotową stronę Biuletynu staraliśmy się rygorystycznie przestrzegać wymogów i standardów wyznaczonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w rozporządzeniu z dnia 17 maja 2002 r. sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 67, poz. 619). Efektem naszej pracy jest powstały szablon graficzny wraz z przejrzystym sposobem prezentowania informacji publicznych zgromadzonych w Biuletynie oraz przygotowanym menu podmiotowym gminnego BIP. Sprawny sposób wyszukiwania danej informacji oraz praktyczność nawigacji, uzyskaliśmy dzięki wykorzystaniu do budowy Biuletynu technologii PHP i aplikacji bazodanowej mySQL. Elastyczność tej technologii pozwoliła nam również na stworzenie bardzo prostego i funkcjonalnego modułu administracyjnego. Dzięki temu redagowaniem gminnego Biuletynu mogą zająć się osoby nawet z podstawową wiedzą i doświadczeniem w obsłudze komputera. Pełna administracja i aktualizacja Biuletynu przeprowadzana bedzie bezpośrednio przez gminę, która samodzielnie zadecyduje o zakresie i częstotliwości tych działań. Jednocześnie zagwarantowane zostały standardy bezpieczeństwa związane z autoryzowanym dostępem do panelu administracyjnego.

Mamy nadzieje, że nasze rozwiązanie znacznie usprawni utworzenie BIP przez Państwa gminę, a dzięki uczestnictwu w programie "BIP w JST" będą Państwo mieli również szansę na aktywne współtworzenie nowoczesnego e-government oraz społeczeństwa informacyjnego w Polsce.




Wytworzył: Administrator (13 grudnia 2002)
Opublikował: Administrator (13 grudnia 2002, 14:22:54)

Ostatnia zmiana: Tomasz Maćko (4 czerwca 2019, 18:03:17)
Zmieniono: dodano

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 142197

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij